profesionalni-telefonicka-komunikace.jpg

Profesionální telefonická komunikace

Cílem kurzu je zvýšit komunikační dovednosti telefonujících a také jejich schopnost lépe zvládat stresové situace. V kurzu se mimo jiné naučíte, jak správně zahájit telefonický rozhovor, jak co nejefektivněji vyřídit dotaz klienta, jak telefonicky reagovat na reklamaci, jak využívat obchodní asertivitu, jak zvládnout rozčileného klienta a jak co nejlépe reprezentovat sebe i svou firmu. Po absolvování tohoto kurzu budete při telefonické komunikace profesionálnější.

Termíny

Termíny
O možnostech konání kurzů se prosím informujte na tel. číslech: +420 222 365 819, +420 734 844 468.
Pro firemní zákazníky a skupiny zájemců lze termín i místo konání kurzu zajistit dle požadavků klienta.
Rádi Vám vyhovíme!
lektor
Garant: Ing. Roman Šetka

Máte dotaz na tento kurz?

Telefon:   222 365 819
Mobil:   734 844 468
Email:   acz@aczprace.cz

Obsah kurzu Profesionální telefonická komunikace

ÚVOD

  • Na telefonu jsme v první linii – reprezentujeme „svoji“ společnost

KOMUNIKACE PO TELEFONU

  • Zásady efektivní komunikace, komunikační smyčka
  • Rozdíly mezi komunikací osobní a po telefonu, její výhody a nevýhody
  • Vnímání a aktivní naslouchání
  • Rozdělení otázek a v jaké situaci jednotlivé typy otázek použít
  • Jak správně sdělit informace a ověřit pochopení zákazníkem
  • Čeho se při telefonní komunikaci vyvarovat
  • Jak lépe formulovat věty a sdělení

STRUKTURA HOVORU A TECHNIKA TELEFONOVÁNÍ

  • Struktura hovoru (představení, zjištění požadavku, návrh řešení + další kroky a rozloučení
  • Úspěšné zvládnutí příchozích, odchozích hovorů
  • Pravidla oslovování klientů
  • Správné přepojování hovorů na kolegu/kolegyni, nadřízeného
  • Pravidla pro přijímání vzkazů
  • Nejčastější chyby při telefonování
  • Doporučení, jak zvládat hovor s rozčileným klientem

Lektor kurzu:

Ing. Roman Šetka

Po vysoké škole začal pracovní dráhu v renomované česko-anglické vzdělávací společnosti MASS Training and Media. Zde měl na starosti přípravu vzdělávacích programů „ušitých" podle potřeb klienta. Poté 9 let působil jako Training Manager v mezinárodních společnostech. Od roku 2009, kdy se osamostatnil, působí jako nezávislý lektor. Od té doby se zúčastnil mnoha zajímavých vzdělávacích projektů. Vedle vedení kurzů zpracovával audity z oblasti péče o zákazníka. Také se jako hodnotitel účastnil development center, navrhoval assessment centra a vedl teambuildingy zaměřené na zlepšení komunikace a spolupráce. Se vzdělávacím centrem ACZ spolupracuje již 9 let. V roce 2015 složil zkoušky a získal Osvědčení o získání profesní kvalifikace: „Lektor dalšího vzdělávání.“ Na svých kurzech se vedle přátelského prostředí snaží o maximální užitečnost a interaktivitu pro účastníky. Sám říká: „Mám velikou radost z toho, že se na moje kurzy účastníci vracejí.“

Délka kurzu

Jednodenní kurz 

 

Kurz je vhodný i pro firemní zaměstnance a skupiny zájemců - kontaktujte nás v případě, že máte zájem o individuální termín.

Cena kurzu

Cena kurzu je 1.999 Kč bez DPH, 2.419 Kč s DPH.

V ceně kurzu jsou zahrnuty výukové materiály, osvědčení a také nápoje během kurzu.

 

Zajímají vás nějaké další profesní kurzy?

Místo konání

Učebna vzdělávacího centra ACZ
Týnská 21, Praha 1 - Staré Město

Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí. 

Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).

Poslední proběhlé kurzy

3. 5. 2022
od 09:00
do 14:30
Ing. Roman Šetka
27. 1. 2022
od 09:00
do 14:30
Ing. Roman Šetka
11. 11. 2021
od 09:00
do 14:30
Ing. Roman Šetka

Mám zájem o tento kurz

Prosím o zaslání informací o možnostech konání a termínech kurzu

Termín není stanoven!