
Profesionální telefonická komunikace
Cílem kurzu je zvýšit komunikační dovednosti telefonujících a také jejich schopnost lépe zvládat stresové situace. V kurzu se mimo jiné naučíte, jak správně zahájit telefonický rozhovor, jak co nejefektivněji vyřídit dotaz klienta, jak telefonicky reagovat na reklamaci, jak využívat obchodní asertivitu, jak zvládnout rozčileného klienta a jak co nejlépe reprezentovat sebe i svou firmu. Po absolvování tohoto kurzu budete při telefonické komunikace profesionálnější.
Termíny
O možnostech konání kurzů se prosím informujte na tel. číslech: +420 222 365 819, +420 734 844 468.
Pro firemní zákazníky a skupiny zájemců lze termín i místo konání kurzu zajistit dle požadavků klienta.
Rádi Vám vyhovíme!

Máte dotaz na tento kurz?
Telefon: | 222 365 819 |
Mobil: | 734 844 468 |
Email: | acz@aczprace.cz |
Obsah kurzu Profesionální telefonická komunikace
ÚVOD
- Na telefonu jsme v první linii – reprezentujeme „svoji“ společnost
KOMUNIKACE PO TELEFONU
- Zásady efektivní komunikace, komunikační smyčka
- Rozdíly mezi komunikací osobní a po telefonu, její výhody a nevýhody
- Vnímání a aktivní naslouchání
- Rozdělení otázek a v jaké situaci jednotlivé typy otázek použít
- Jak správně sdělit informace a ověřit pochopení zákazníkem
- Čeho se při telefonní komunikaci vyvarovat
- Jak lépe formulovat věty a sdělení
STRUKTURA HOVORU A TECHNIKA TELEFONOVÁNÍ
- Struktura hovoru (představení, zjištění požadavku, návrh řešení + další kroky a rozloučení
- Úspěšné zvládnutí příchozích, odchozích hovorů
- Pravidla oslovování klientů
- Správné přepojování hovorů na kolegu/kolegyni, nadřízeného
- Pravidla pro přijímání vzkazů
- Nejčastější chyby při telefonování
- Doporučení, jak zvládat hovor s rozčileným klientem
Lektor kurzu:
Ing. Roman Šetka
Po vysoké škole začal pracovní dráhu v renomované česko-anglické vzdělávací společnosti MASS Training and Media. Zde měl na starosti přípravu vzdělávacích programů „ušitých" podle potřeb klienta. Poté 9 let působil jako Training Manager v mezinárodních společnostech. Od roku 2009, kdy se osamostatnil, působí jako nezávislý lektor. Od té doby se zúčastnil mnoha zajímavých vzdělávacích projektů. Vedle vedení kurzů zpracovával audity z oblasti péče o zákazníka. Také se jako hodnotitel účastnil development center, navrhoval assessment centra a vedl teambuildingy zaměřené na zlepšení komunikace a spolupráce. Se vzdělávacím centrem ACZ spolupracuje již 9 let. V roce 2015 složil zkoušky a získal Osvědčení o získání profesní kvalifikace: „Lektor dalšího vzdělávání.“ Na svých kurzech se vedle přátelského prostředí snaží o maximální užitečnost a interaktivitu pro účastníky. Sám říká: „Mám velikou radost z toho, že se na moje kurzy účastníci vracejí.“
Délka kurzu
Jednodenní kurz
Kurz je vhodný i pro firemní zaměstnance a skupiny zájemců - kontaktujte nás v případě, že máte zájem o individuální termín.
Cena kurzu
Cena kurzu je 1.999 Kč bez DPH, 2.419 Kč s DPH.
V ceně kurzu jsou zahrnuty výukové materiály, osvědčení a také nápoje během kurzu.
Zajímají vás nějaké další profesní kurzy?
Místo konání
Učebna vzdělávacího centra ACZTýnská 21, Praha 1 - Staré Město
Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí.
Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).
Poslední proběhlé kurzy
3. 5. 2022 |
od 09:00
do 14:30
|
Ing. Roman Šetka |
27. 1. 2022 |
od 09:00
do 14:30
|
Ing. Roman Šetka |
11. 11. 2021 |
od 09:00
do 14:30
|
Ing. Roman Šetka |