storytelling.jpg

Storytelling

-  v marketingu

Kurz Storytelling - v marketingu se věnuje umění vyprávět příběh a jeho aplikaci při tvorbě videí. Dovednost vyprávět příběh provází lidstvo od nepaměti a právě dnes lze tuto dovednost využít nejen pro umění, ale i pro business, marketing, podnikání a tvorbu značek!

 

Žijeme nyní ve světě, kde zviditelnit sebe a své projekty je stále náročnější výzvou… Ideálním nástrojem je stále populárnější video marketing, který uplatníte především na sociálních sítích či na své webové prezentaci. Na sociálních sítích se některá videa sdílí právě díky silnému příběhu a zasáhnete tak zdarma obrovskou cílovou skupinu – samozřejmě nejprve musíte znát principy tvorby úspěšných příběhů, které inspirují svou zajímavou myšlenkou! Storytelling má svá specifika, svou strukturu a je nutné ho systematicky rozvíjet a tedy mít to správné know-how. V kurzu Storytelling - v marketingu toto know-how získáte.

Termíny

Termíny
O možnostech konání kurzů se prosím informujte na tel. číslech: +420 222 365 819, +420 734 844 468.
Pro firemní zákazníky a skupiny zájemců lze termín i místo konání kurzu zajistit dle požadavků klienta.
Rádi Vám vyhovíme!
lektor
Garant: Vít Baloušek

Máte dotaz na tento kurz?

Telefon:   222 365 819
Mobil:   734 844 468
Email:   acz@aczprace.cz

"Jediné příběhy, které jsou účinné, jediné příběhy, které silně působí, jediné příběhy, které se šíří, jsou příběhy, které v lidech vyvolávají úžas."
Seth Godin

 

„Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“
Ann Handley

Obsah kurzu:

  • Co je to příběh – jak ho definovat
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny
  • Originál a nebo raději známé téma?
  • Příběhy a sdílené emoce
  • Jak správně příběh strukturovat?
  • Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaci
  • Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat – komunikační strategie a budování image firmy
  • Storytelling a video marketing
  • Struktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových děl
  • Jak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTube
  • Základní pravidla audiovisuální tvorby – na co si dávat pozor
  • Jak vymýšlet příběh a scénář pro video
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor

Cílová skupina – komu kurz Storytelling pomůže v rozvoji

  • Podnikatelé stávající a budoucí
  • Marketing manageři a brand manageři, specialisté v oddělení marketing, komunikace a PR
  • Zájemci o tvorbu na YouTube a video marketing na sociálních sítích

Lektor kurzu

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant

 

Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let sespecializuje na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem "Žijte a myslete kreativně".

www.goodideas.cz

Délka kurzu

Kurz v celkovém rozsahu 7 vyučovacích hodin.

Cena kurzu

Cena kurzu je 2 490 Kč s DPH.

V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje.

 

Místo konání

Učebna vzdělávacího centra ACZ
Týnská 21, Praha 1 - Staré Město

Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí. 

Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).

Mám zájem o tento kurz

Prosím o zaslání informací o možnostech konání a termínech kurzu

Termín není stanoven!