time-management-homeoffice.jpg

Time management v době home office

Přechod na home office klade před zaměstnance nové výzvy. Práce z domova může být časově náročnější, pokud si ji neumíme uspořádat. Je snadné od práce odbíhat a naopak u ní i do pozdních večer zůstávat. Jak být i doma efektivní a nepodléhat různým rozptýlením? Jak se k práci motivovat a neplnit termíny pod stresem? Na kurzu se naučíte stanovit si priority a oddělit pracovní a soukromé "domácí" povinnosti. Zbyde tak čas na zájmy, rodinu a odpočinek.

Termíny

lektor
datum
čas
cena
 
Mgr. Alena Klucová
4. 12. 2020
od 09:00 do 16:30
2450,- Kč
lektor
Garant: Mgr. Alena Klucová

Máte dotaz na tento kurz?

Telefon:   222 365 819
Mobil:   734 844 468
Email:   acz@aczprace.cz

Absolventi kurzu si osvojí ty „správné návyky“ a naučí se efektivně bez rozptylování využít čas určený k práci v domácím prostředí. Budou vědět jak eliminovat prostoje a jak se motivovat. Naučí se efektivně plánovat den tak, aby neztratili čas určený pro práci a měli čas i na rodinu, zájmy a „dobíjení baterek“ a udrželi se v psychické i fyzické kondici.

 

Obsah kurzu

    • Co čekat od home office. Jaká jsou úskalí a příležitosti.
    • Jak vypadá můj den: rekapitulace, co dělám dobře, co špatně, kde jsou mé rezervy.
    • Zásady při práci z domova. Jak si zorganizovat pracovní den, oddechový čas, skloubení osobního a pracovního života. Stanovení optimálního času dle vlastního biorytmu. Jak zvládnout sdílení prostoru s ostatními členy domácnosti.
    • Umět určit krátkodobé i dlouhodobé priority za pomoci Paretova pravidla, Eisenhowerova principu ABCD a dalších metod.
    • Prokrastinace versus workoholismus: nástrahy domácího prostředí, motivace, a vytváření „správných“ návyků.
    • Žrouti času. Jak je eliminovat a naučit se efektivně využívat čas a nebýt ve stresu.
    • Phoning management, SMS management, mail management – rady a vychytávky jak uspořit čas na PC
    • Tvorba vlastního plánu tak aby nás to bavilo, práce byla hotová a“ šéf byl spokojen.“

 

Délka kurzu

Kurz má celkem 8 vyučovacích hodin.

 

Lektorka kurzu: Mgr. Alena Klucová

Lektorka vystudovala Sociální politiku na Univerzitě v Hradci Králové a následně se dlouhá léta věnovala problematice nezaměstnanosti a uplatnění rizikových skupin osob na trhu práce především v neziskové sféře a také působí jako jednatelka rozvíjející se obchodní společnosti. Práci z domova si před lety vybrala jako možnost, kdy má hospodaření s časem ve svých rukách a pomáhá jí úspěšně skloubit rodinný a pracovní život.
Své zkušenosti přenesla do lektorské činnosti, kde se věnuje především komunikaci a manažerským dovednostem jako je vedení a řízení lidí, motivace a time management a psychická zátěž.
Téma kurzu Time management při home office jí napadlo v průběhu celostátní karantény, kdy bylo mnoho lidí přinuceno pracovat touto formou, byli do toho vrženi okolnostmi a neměli čas předem něco promýšlet. Proto se pojďme zamyslet s odstupem doby a najít přednosti i negativa tohoto způsobu práce a zjistit, co nám vyhovuje a co ne.

 

Co říká o kurzu a jaké má zkušenosti s home office?

Proč vznikl tento kurz? Protože si myslím, že mám co předat. Home office praktikuji již velmi dlouho. A vše, co jsem se naučila, na co jsem přišla, chci předat v tomto kurzu.

Z domova jsem pracovala již v době, kdy se to nebralo jako možnost a příležitost, ale spíše, že  je  nějaký  limit proč nemůže člověk docházet do zaměstnání.  Mně to jako limit nikdy nepřišlo. Brala jsem to jako možnost, jak se pracovně uplatnit a zároveň se realizovat i jako matka malých dětí a mít příležitost věnovat jim co nejvíce času.

Učila jsem se využít čas efektivně na druhou stranu i příjemně, abychom byli doma spokojeni všichni. Osvojila jsem si některé užitečné návyky, myslím, že umím pracovat s vlastní motivací, naučila jsem se, že není nutné pracovat pod tlakem. Mým krédem je, když něco dělám, tak pořádně a mám velmi ráda pocit uspokojení z dobře vykonané práce. A přišla jsem na to, že doma ve svém prostředí se na práci nejlépe soustředím a nejvíc mne to  baví.

 

Co čekat od home office, úskalí, příležitosti.
Jak vypadá můj den- rekapitulace, co dělám dobře, co špatně, kde jsou mé rezervy.
Zásady při práci z domova – jak si zorganizovat pracovní den, oddechový čas, skloubení osobního a pracovního života, stanovení optimálního času dle vlastního biorytmu, jak zvládnout sdílení prostoru s ostatními členy domácnosti.
Umět určit krátkodobé i dlouhodobé priority za pomoci Paretova pravidla, Eisenhowerova principu ABCD a dalších metod.
Prokrastinace versus workoholismus - nástrahy domácího prostředí, motivace, a vytváření „správných“ návyků.
Žrouti času- jak je eliminovat a naučit se efektivně využívat čas a nebýt ve stresu.
Phoning management, SMS management, mail management –rady a vychytávky jak uspořit čas na PC
Tvorba vlastního plánu s vychytávkami tak aby nás to bavilo, práce byla hotová a“ šéf byl spokojen.“

Místo konání

Učebna vzdělávacího centra ACZ
Týnská 21, Praha 1 - Staré Město

Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí. 

Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).

Přihlásit na kurz

   
Přidáním dalších účastníků, získáte slevu 15% na celou objednávku.
(cena uvedena vč. DPH 21%)