
Time management v době home office
Přechod na home office klade před zaměstnance nové výzvy. Práce z domova může být časově náročnější, pokud si ji neumíme uspořádat. Je snadné od práce odbíhat a naopak u ní i do pozdních večer zůstávat. Jak být i doma efektivní a nepodléhat různým rozptýlením? Jak se k práci motivovat a neplnit termíny pod stresem? Na kurzu se naučíte stanovit si priority a oddělit pracovní a soukromé "domácí" povinnosti. Zbyde tak čas na zájmy, rodinu a odpočinek.
Termíny
O možnostech konání kurzů se prosím informujte na tel. číslech: +420 222 365 819, +420 734 844 468.
Pro firemní zákazníky a skupiny zájemců lze termín i místo konání kurzu zajistit dle požadavků klienta.
Rádi Vám vyhovíme!

Máte dotaz na tento kurz?
Telefon: | 222 365 819 |
Mobil: | 734 844 468 |
Email: | acz@aczprace.cz |
Absolventi kurzu si osvojí ty „správné návyky“ a naučí se efektivně bez rozptylování využít čas určený k práci v domácím prostředí. Budou vědět jak eliminovat prostoje a jak se motivovat. Naučí se efektivně plánovat den tak, aby neztratili čas určený pro práci a měli čas i na rodinu, zájmy a „dobíjení baterek“ a udrželi se v psychické i fyzické kondici.
Obsah kurzu
-
- Co čekat od home office. Jaká jsou úskalí a příležitosti.
- Jak vypadá můj den: rekapitulace, co dělám dobře, co špatně, kde jsou mé rezervy.
- Zásady při práci z domova. Jak si zorganizovat pracovní den, oddechový čas, skloubení osobního a pracovního života. Stanovení optimálního času dle vlastního biorytmu. Jak zvládnout sdílení prostoru s ostatními členy domácnosti.
- Umět určit krátkodobé i dlouhodobé priority za pomoci Paretova pravidla, Eisenhowerova principu ABCD a dalších metod.
- Prokrastinace versus workoholismus: nástrahy domácího prostředí, motivace, a vytváření „správných“ návyků.
- Žrouti času. Jak je eliminovat a naučit se efektivně využívat čas a nebýt ve stresu.
- Phoning management, SMS management, mail management – rady a vychytávky jak uspořit čas na PC
- Tvorba vlastního plánu tak aby nás to bavilo, práce byla hotová a“ šéf byl spokojen.“
Délka kurzu
Kurz má celkem 8 vyučovacích hodin.
Lektorka kurzu: Mgr. Alena Klucová
Lektorka vystudovala Sociální politiku na Univerzitě v Hradci Králové a následně se dlouhá léta věnovala problematice nezaměstnanosti a uplatnění rizikových skupin osob na trhu práce především v neziskové sféře a také působí jako jednatelka rozvíjející se obchodní společnosti. Práci z domova si před lety vybrala jako možnost, kdy má hospodaření s časem ve svých rukách a pomáhá jí úspěšně skloubit rodinný a pracovní život.
Své zkušenosti přenesla do lektorské činnosti, kde se věnuje především komunikaci a manažerským dovednostem jako je vedení a řízení lidí, motivace a time management a psychická zátěž.
Téma kurzu Time management při home office jí napadlo v průběhu celostátní karantény, kdy bylo mnoho lidí přinuceno pracovat touto formou, byli do toho vrženi okolnostmi a neměli čas předem něco promýšlet. Proto se pojďme zamyslet s odstupem doby a najít přednosti i negativa tohoto způsobu práce a zjistit, co nám vyhovuje a co ne.
Co říká o kurzu a jaké má zkušenosti s home office?
Proč vznikl tento kurz? Protože si myslím, že mám co předat. Home office praktikuji již velmi dlouho. A vše, co jsem se naučila, na co jsem přišla, chci předat v tomto kurzu.
Z domova jsem pracovala již v době, kdy se to nebralo jako možnost a příležitost, ale spíše, že je nějaký limit proč nemůže člověk docházet do zaměstnání. Mně to jako limit nikdy nepřišlo. Brala jsem to jako možnost, jak se pracovně uplatnit a zároveň se realizovat i jako matka malých dětí a mít příležitost věnovat jim co nejvíce času.
Učila jsem se využít čas efektivně na druhou stranu i příjemně, abychom byli doma spokojeni všichni. Osvojila jsem si některé užitečné návyky, myslím, že umím pracovat s vlastní motivací, naučila jsem se, že není nutné pracovat pod tlakem. Mým krédem je, když něco dělám, tak pořádně a mám velmi ráda pocit uspokojení z dobře vykonané práce. A přišla jsem na to, že doma ve svém prostředí se na práci nejlépe soustředím a nejvíc mne to baví.
Jak vypadá můj den- rekapitulace, co dělám dobře, co špatně, kde jsou mé rezervy.
Zásady při práci z domova – jak si zorganizovat pracovní den, oddechový čas, skloubení osobního a pracovního života, stanovení optimálního času dle vlastního biorytmu, jak zvládnout sdílení prostoru s ostatními členy domácnosti.
Umět určit krátkodobé i dlouhodobé priority za pomoci Paretova pravidla, Eisenhowerova principu ABCD a dalších metod.
Prokrastinace versus workoholismus - nástrahy domácího prostředí, motivace, a vytváření „správných“ návyků.
Žrouti času- jak je eliminovat a naučit se efektivně využívat čas a nebýt ve stresu.
Phoning management, SMS management, mail management –rady a vychytávky jak uspořit čas na PC
Tvorba vlastního plánu s vychytávkami tak aby nás to bavilo, práce byla hotová a“ šéf byl spokojen.“
Místo konání
Učebna vzdělávacího centra ACZTýnská 21, Praha 1 - Staré Město
Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí.
Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).
Poslední proběhlé kurzy
17. 6. 2021 |
od 09:00
do 15:30
|
Mgr. Alena Klucová |
4. 12. 2020 |
od 09:00
do 16:30
|
Mgr. Alena Klucová |