ikona-702.jpg

Profesní kurzy

Kurzy pro ty, kteří chtějí rozvíjet profesní dovednosti vlastní nebo zaměstnanců. Klíčové dovednosti zvyšují efektivitu i spokojenost. Kurzy realizujeme u nás nebo na míru ve vaší společnosti.
kurz-pedagogicke-minimum-pro-lektory.jpg

Pedagogické minimum pro lektory

V kurzu Pedagogické minimum pro lektory se účastníci seznámí s didaktickými zásadami výuky a novými vyučovacími metodami ve vzdělávání dospělých. Naučí se, co je důležité při přípravě vzdělávacího programu, jak vést výukovou hodinu a jak se na ni vhodně připravit. Podstatnou součástí kurzu je vhodné využívání aktivizačních metod výuky. Závěrečná část kurzu je věnována významu a použití pedagogické diagnostiky, přípravě testů a formulaci otázek. 

Tento kurz je určen pro lektory dalšího vzdělávání, tedy vzdělávání dospělých. Probíhá kombinovanou formou prezenční a on-line výuky.

kurz-e-mailova-a-pisemna-komunikace.jpg

Písemná a e-mailová komunikace

Firemní korespondence, tedy i písemná a e-mailová komunikace, je nejen vaší vizitkou, ale vypovídá i o úrovni společnosti, ve které pracujete. S řadou klientů je to první nebo dokonce jediný komunikační prostředek. Jak psát kvalitní e-maily a komunikovat správně?

 

U nás se naučíte, jak kvalitním písemným projevem lépe působit na ostatní. V průběhu kurzu "Písemná a e-mailová komunikace" dostanete mnoho užitečných tipů, jak vylepšíte svojí písemnou komunikaci. Dozvíte se důležitá pravidla netikety a zjistíte, jak může vhodně napsaný e-mail podpořit úspěchy ve vaší práci i v podnikání vaší společnosti. Podmínkou dobře napsaného dokumentu je nejen gramatická správnost a srozumitelnost, ale také grafická úprava a uspořádání textu. Vy se však také dozvíte i něco z psychologie správné písemné komunikace – například jak reagovat na rozhněvaného zákazníka nebo jak zaujmout potencionální klienty.

 

Kurz je určen pro všechny, kteří písemně komunikují s klienty a chtějí u nich vyvolat ten nejlepší dojem.

time-management-homeoffice.jpg

Time management v době home office

Přechod na home office klade před zaměstnance nové výzvy. Práce z domova může být časově náročnější, pokud si ji neumíme uspořádat. Je snadné od práce odbíhat a naopak u ní i do pozdních večer zůstávat. Jak být i doma efektivní a nepodléhat různým rozptýlením? Jak se k práci motivovat a neplnit termíny pod stresem? Na kurzu se naučíte stanovit si priority a oddělit pracovní a soukromé "domácí" povinnosti. Zbyde tak čas na zájmy, rodinu a odpočinek.

pismoznalectvi-versus-grafologie.jpg

Písmoznalectví versus grafologie

Grafologie a písmoznalectví jsou dva vědní obory, které je však třeba od sebe odlišovat. Mají shodný objekt svého zkoumání – písmo, písemný projev, avšak cíl zkoumání je zcela odlišný. Obě disciplíny sice zkoumají písmo, ale každá z jiného úhlu pohledu.

etiketa-a-spolecenske-chovani.jpg

Etiketa a společenské chování

Vhodné společenské chování (etiketa) je dnes v pracovním prostředí nezbytností. V tomto praktickém kurzu se naučíte pravidla společenského kontaktu v pracovním prostředí, typy a rozdíly společenských událostí i základní pravidla gastronomické etikety. Kurz Vám pomůže zvládnout profesionálně všechny významné pracovní i společenské akce. Praktické školení je také zaměřené na společenská pravidla profesní telefonické i e-mailové komunikace. Po absolvování kurzu etikety, se budete cítit sebejistěji a upevníte si vlastní pozitivní image. Umění společenského chování otevírá nejen srdce, ale i významné pracovní možnosti. Toto školení je určeno zejména pro střední management, asistentky, sekretářky a office manažerky.

profesionalni-telefonicka-komunikace.jpg

Profesionální telefonická komunikace

Cílem kurzu je zvýšit komunikační dovednosti telefonujících a také jejich schopnost lépe zvládat stresové situace. V kurzu se mimo jiné naučíte, jak správně zahájit telefonický rozhovor, jak co nejefektivněji vyřídit dotaz klienta, jak telefonicky reagovat na reklamaci, jak využívat obchodní asertivitu, jak zvládnout rozčileného klienta a jak co nejlépe reprezentovat sebe i svou firmu. Po absolvování tohoto kurzu budete při telefonické komunikace profesionálnější.

kurz-profesionalni-pece-o-zakaznika.jpg

Profesionální péče o zákazníka

Prodáváte zboží či služby a nevíte, jak správně pečovat o Vaše zákazníky? Chcete aby Vaši zaměstnanci dokázali se zákazníky komunikovat tak, aby byly vždy obě strany spokojené?

Nabízíme Vám kurz Profesionální péče o zákazníka, kde se dozvíte, jaké existují nejčastější překážky v péči o zákazníky a jak tyto překážky překonávat tak, aby se zvýšil Váš prodej.

 

Součástí kurzu je také praktický nácvik naučených technik.

motivace-zamestnancu.jpg

Motivace zaměstnanců

Motivovat své zaměstnance je jedním z nejsložitějších manažerských úkolů každé společnosti. Často vymýšlíme nové a nové benefity, ale zjišťujeme, že to k dlouhodobému udržení zaměstnanců nevede. Na kurzu objevíte celou řadu motivačních nástrojů, které fungují dlouhodobě a navíc jsou zadarmo! Poznáte více do hloubky jednotlivé typy zaměstnanců, motivy jejich jednání a opravdové potřeby, které vedou k jejich dlouhodobé vnitřní spokojenosti. Pracujte s motivací zaměstnanců vědomě a budujte si motivovaný a loajální team.

efektivni-komunikace-pro-vedouci-pracovniky.jpg

Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky

Kvalitní komunikace je základem každého dobrého vztahu - tedy i pracovního. Ale není to vždy jednoduché! Jak to udělat, abych jako vedoucí dosáhl stanovených cílů a zároveň si zachoval s lidmi dobré vztahy? Na kurzu Vás provedeme krok za krokem nejrůznějšími  situacemi, které denně se svými pracovníky řešíte. Získáte zde mnoho praktických a jednoduchých návodů a hlavně si vše rovnou sami vyzkoušíte. Po absolvování kurzu „Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky“ si budete jistí i ve zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich Vás nezaskočí.

vedeni-a-rizeni-lidi.jpg

Vedení a řízení lidí

Málokdo se narodí jako přirozený leader, který má u svého teamu přirozenou autoritu i důvěru zároveň. Dobrá zpráva je, že i toto se dá naučit! Zbytečných častých manažerských chyb se dá vyvarovat. Nejen, že na kurzu objevíte a upevníte svůj vlastní ideální manažerský styl, ale také poznáte lépe své zaměstnance, jejich motivy jednání  a dokážete plně využít jejich potenciál. Po absolvování kurzu „Vedení a řízení lidí“ budete ve Vaší roli jistější a spokojenější a dokážete budovat efektivní a loajální team.

zacatky-podnikani-pro-osvc.jpg

Začátky podnikání pro OSVČ

Váháte, máte-li začít s podnikáním? Nejste si jisti, co všechno podnikání jako osoba samostatně výdělečně činná obnáší? Přijďte na náš kurz a dostanete odpovědi na Vaše otázky týkající se této problematiky.